Garantinis telefonų remontas
Tai toks remontas, kai mobiliesiems telefonams ar planšetiniams kompiuteriams (įrenginiams) pagal suteiktą gamintojo garantiją atliekama nemokama techninė priežiūra ar gedimų šalinimas. Garantinis remontas netaikomas, jei pastebimi pašaliniai įrenginio pažeidimai, išsamiai aptarti kartu su mobiliuoju įrenginiu įsigytame pirkimo dokumente ar jo prieduose.
MTTC yra gamintojų įgaliotas techninis atstovas, veikiantis pagal gamintojų keliamus reikalavimus ir patvirtintas taisykles, atliekantis gamintojo apmokamą mobiliojo įrenginio garantinį aptarnavimą.
Norint pasinaudoti garantinio taisymo paslauga, kartu su mobiliuoju įrenginiu reikia pateikti:
-
įsigijimą liudijantį dokumentą (čekis su garantine pažyma, sutartis ir pan.). Dokumente turi matytis: data, pardavėjas, pirkimo kaina, modelis, serijinis arba IMEI kodas (LG, SONY, Samsung).
-
Su gedimu susijusius priedus (įkrovilį, USB laidą, adapterį ar kt.). Pavyzdžiui: Įkroviklis būtinas įrenginiui neįsijungiant, esat krovimo ir baterijos problemoms.
Dėl pardavėjo suteikiamos garantijos (tame tarpe ir pinigų grąžinimo už nekokybiškas prekes) rekomenduojame kreiptis į pardavėją.